استارت آپ های حوزه ورزش و فناوری های مربوطه

 | تاریخ ارسال: 1401/3/25 | 
همزمان با برگزاری پانزدهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان کل کشور، اولین استارت آپ های حوزه ورزش و فناوری های مربوطه تیرماه امسال به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، پلتفرم‌های آنلاین و نرم افزاری، روش‌های ایجاد تحرک در حین کار،سنسورها و اپلیکیشن‌ها جهت ترویج سبک زندگی سالم، آموزش و ارتقا بهره وری ورزشی، اپلیکیشن‌های رشد و تکامل حرکتی، ارائه گجت‌های بهبود دهنده فعالیت‌های ورزشی، بهبود فرآیندهای باشگاه داری و مدیریت ورزشی، طراحی وبلاگ ورزشی و تجهیزات ورزشی از جمله محورهای استارت آپ اعلام شده است.
اولین استارت آپ های حوزه ورزش و فناوری های مربوطه بیشتر به منظور توسعه فعالیت های ورزشی دانشجویان، ایجاد شوق و ذوق دانشجویان و اساتید به سمت استارت آپ ها، جزو اهداف این استارت آپ اعلام شده و حمایت های خوبی هم از نفرات برتر صورت خواهد گرفت.
 دانشگاه تبریز این استارت آپ را با حمایت و همکاری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، صندوق پژوهش و فناوری استان آذربایجان شرقی، صندوق پژوهش و فناوری ارس، اداره کل فناوری و ارتباطات استان آذربایجان شرقی، پژوهشگاه علوم و ورزشی وزارت علوم، شتابدهنده  آرتان ۱۱۰۰ و ستاک برگزار می نمایید.

لینک ثبت نام در این رویداد 
 

 

استارت آپ ها در حوزه ورزش

با توجه به اهمیت ورزش و فعالیت های بدنی و سبک زندگی سالم و جلوگیری از مشکلات ناشی از کم تحرکی و همچنین افزایش دانش کاربردی اطلاعات در حوزه ورزش و رقابت، طی سال های اخیر شرکت های استارت آپی ورزشی در این زمینه اقدامات مهمی برداشته است. فایل پیوست به بررسی تجربیات جهانی این شرکت ها در حوزه ورزش و سلامت جسمانی بر اساس حوزه های فعالیت، فناوری، و مدل های کسب و کار آن پرداخته است. 



 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 894 بار   |   دفعات چاپ: 83 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر