نشست هیأت رئیسه دانشگاه با هیأت مدیره دانشکده شیمی

 | تاریخ ارسال: 1399/4/12 | 

 
✳️➖ ظهر روز چهارشنبه ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۹ جلسه‌ دیدار و تبادل نظر با اعضای هیات علمی دانشکده شیمی با حضور  آقای دکتر عزیزاله حبیبی رئیس دانشگاه، هیأت رئیسه و اعضای هیأت علمی دانشکده شیمی و مسئولان دانشگاهی در کرج برگزار شد.

✳️➖آقای دکتر حریفی رئیس دانشکده شیمی ضمن ابراز ارائه گزارش از این دانشکده گفت‌: نیازها و آینده نگری از  مهم‌ترین مسائل پیش رو است‌.

🟢➖وی افزود: در حال حاضر از کل اعضای هیأت علمی دانشگاه حدود ۵ درصد اساتید دانشکده شیمی است  در حالیکه ۱۶ درصد سرانه چاپ مقالات‌ در دانشگاه را شامل می‌شود.
 
✳️➖رییس دانشکده شیمی در ادامه‌ افزود: در دانشکده سالانه‌ ۵ تا ۷ پروژه صندوق حمایت از پژوهشگران صورت می پذیرد هم اکنون ۲ پروژه ملی و بین المللی را در دستور کار داریم.

✳️➖ایشان تبیین کرد: از مهم‌ترین اقدامات‌ دانشکده شیمی طرح سیستم بندی انبار دانشکده است‌ که‌ ارزش فراوانی دارد.

✳️➖وی خاطرنشان کرد: تأسیس پژوهشکده شیمی همچین آزمایشگاه مرکزی شیمی با رویکرد تخصیص عادلانه امکانات پژوهشی برای همه اساتید و دانشجویان را داشتیم.

✳️➖دکتر حریفی با تبیین چشم انداز دانشکده شیمی گفت‌: برنامه راهبردی این دانشکده در راستای اهداف دانشگاه ، تربیت دانشجویان مستعد در محیط پویا و خلاق بوده و ماموریت دانشکده بصورت آموزشی پژوهشی تعریف می شود.
✳️➖وی با تأکید بر رسالت اصلی و کلیدی اساتید دانشگاهی که  آموزش و انسان پرورش است گفت: تعالی فرهنگی مهم‌ترین خروجی دانشجویان پس از اتمام تحصیلات است‌.
دکتر حریفی رئیس دانشکده شیمی در خاتمه گفت: وجود دانشجویان دکتری و پسا دکتری بازوی بخش پژوهشی دانشکده است‌ و امیدواریم تمهیدات مناسب‌ برای این مقطع تحصیلی فراهم شود.

✳️➖در پایان جلسه‌ بحث و تبادل نظر بین  اساتید دانشکده شیمی و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه صورت‌ گرفت.







 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1197 بار   |   دفعات چاپ: 229 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر