ورود به پنل کاربری

ماموریت های اداره پاسخگویی به کاربران CRM

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۳/۲۳ | 
 
اداره پاسخگویی به کاربران ارائه خدمات به کاربران سیستم‌های اطلاعاتی و امکانات شبکه می‌باشد. این اداره درگاه ورودی کاربری به مرکزی است. به عبارت دیگر کاربر هر مشکلی که در بکارگیری سیستم‌های اطلاعاتی و سرویسهای شبکه دارد، با این اداره در میان می‌گذارد. کارکنان این اداره سعی می‌کنند خود مشکل را برطرف کنند اگر از عهده این کار بر نیایند آنرا به ادارات ذیربط ارجاع می‌دهند و از ایشان حل مشکل را پیگیری می‌کنند و راه‌حل را به کاربر می‌رسانند. در حال حاضر وظیفه این اداره ارتباط بین اداره‌ای در خصوص سامانه‌های اطلاعاتی و زیرساخت توزیع شده است.
در زیر مجموعه این اداره، خدمات کامپیوتری نیز وجود دارد که وظیفه ایجاد ارتباط مستقیم با کابران را به عهده دارد. توسط این اداره هر کاربر اعم از استاد، دانشجو و کارمند می تواند به خدمات کامپیوتری دسترسی داشته باشند و عیب های سخت افزاری و نرم افزاری سیستم خود را در سریع ترین شکل ممکن مرتفع کنند. این اداره از لحاظ اندازه بزرگ ترین اداره مرکز خواهد بود چون مسئولین سایت های تمام دانشکده ها عضو این اداره هستند و با هماهنگی با یکدیگر خدمات مطلوب کامپیوتری را به کاربران ارائه می دهند. همچنین این اداره با در اختیار داشتن سایت های مرکزی در هر پردیس دانشگاه وظیفه تامین و در اختیار قرار دادن تجهیزات کامپیوتری برای دانشجویان را در ساعات اداری و غیر اداری دانشگاه به عهده دارد.

وظایف این بخش از اداره به شکل زیر تقسیم می گردد:
الف. انجام خدمات تعمیر و نگهداری، و پشتیبانی سخت افزارهای رایانه ای دانشگاه.
ب. پشتیبانی سیستمهای عامل و نرم افزارهای پایه و نرم افزارهای عمومی.
چ. ارتقاء و بروز رسانی سیستمهای سخت افزاری و نرم افزاری سایت.
د.  کنترل اموال سایت کامپیوتری در اختیار.
ه. پشتیبانی و رفع مشکلات client های شبکه.
ی. کنترل شبکه پسیو و نظارت بر ایجاد و جابجائی کابل ها و نودهای شبکه.
 


کد امنیتی را در کادر بنویسید    
دفعات مشاهده: 29 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر